مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-07ورزشي

سوپر لیگ کاراته| آغاز رقابت بین تیم پرستاره تعاون و دانشگاه آزاد در هفته نخست


هفته نخست مسابقات سوپر لیگ کاراته در حالی برگزار شد که رقابت بین دو تیم تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی از همان هفته اول آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته نخست مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان کشورمان امروز دوشنبه 16 آبان ماه در سالن شهید افراسیابی تهران با حضور شش تیم آوای رزم، دانشگاه آزاد اسلامی، کان ذن ریو، بیمه تعاون، پاس فراجا و رعد پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

  در هفته نخست تیم ها مبارزات خود را دور اول و دوم انجام دادند که دو تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه تعاون که بیشترین ملی پوش را در ترکیب خود دارند با برتری مقابل رقبا حساب خود را از سایر تیم ها جدا کردند و خود را به عنوان جدی ترین مدعیان قهرمانی معرفی کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی همانند سالهای گذشته با هدایت احمد صافی سرمربی سابق تیم ملی کاراته کره جنوبی و در اختیار داشتن نفراتی چون ذبیح الله و مهرداد پورشیب، علی اکبر دستجانی، سامان حیدری، مجید نیکوهمت، پوریا اقدسی و علی مسکینی در کومیته، ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در کاتا دو بازی خود برابر آوای رزم و کان ذن ریو را با برتری پشت سر گذاشت و با 6 امتیاز و تفاضل 45 صدرنشین شد.

بیمه تعاون دیگر تیم مدعی این فصل است که بعد از چند سال دوری با تلاش های ابراهیم نوروزی یک بار دیگر پا به عرصه لیگ گذاشت و هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپر لیگ کاراته| آغاز رقابت بین تیم پرستاره تعاون و دانشگاه آزاد در هفته نخست

سوپر لیگ کاراته| آغاز رقابت بین تیم پرستاره تعاون و دانشگاه آزاد در هفته نخست